En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Ser at VITEX er et kosttilskudd som mange skryter av, blant annet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=408884&st=0 Noen som har erfaringer med dette her inne?
ikke i bruk Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Venter min pakke imorgen eller torsdag, men håper jo jeg slipper å ta den i bruk ;-) Men klaffet det ikke denne mnd, så har jeg troen på Vitex og neste mnd altså!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Bestilte nå nettopp jeg. Når kan jeg vente meg pakken i posten da? Sitter og venter på tr, har IKM i dag, men neg test. Får jo håpe vi ikke trenger å ta vitexen i bruk
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Sikkert eit dumt spm, men alle som skriv om Vitex, er det det samme som Agnus Castus? (Kyskhetstre) Har gått på det i snart tre mnd.. Ingen graviditet enda, men trur det har korta litt inn syklusen min, noko som var det eg håpa på Fekk EL på dag 23 i syklus, og gjekk ned til dag 19-20 ved oppstart av A-C. Einaste eg merka var at eg fekk noken vanvittige menssmerter under menstruasjonen ved oppstart av dette (har endometriose), men usikker på om det var det eller akupunktur som kan ha verka inn. Håpa iallefall på ein liten spire om ikkje så lenge ) Lykke til!
ikke i bruk Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 En gullgutt: Du får det sikkert innen denne uken. Jeg bestilte på fredag, så det er bare noen dagers levering Tuppelura83: Ja, det er det samme. Hvilken styrke går du på? Det er jo uansett et pluss at syklusen blir kortet ned litt ja, selv om du ikke har fått spire enda. Den sitter nok snart ;-)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Bare.mamma: Ana faktisk ikkje kva styrke det er, tar ein tablett for dag av denne her : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-327623.aspx Håpar det er nok (?) Men kanskje eg skal vurdere å få tak i andre plassa heretter, må snart ha ein ny pakke. Noken som har tips på kor eg evt.kan bestille det? Vitex - kva styrke det er på den? Håpa den sitter snart ja, for fleire av oss ;o) Blitt ein smule utålmodig etter snart eit år med prøving, og mange venninner med veksande magar
Gjest Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Brukte Vitex i 2 sykluser og ble gravid. Om det var tilfeldig aner jeg ikke... spiller ingen rolle Men det som jeg føler hjalp meg mest er Efamol (nattlysolje). Tok 3 kapsler i 2-3 mnd. Merket kjempeforskjell på min egen kropp! Efamol oppretter hormonbalansen, samt at den gjør slimhinnen i livmoren tykkere og mer "beboelig". I tillegg ble hud, hår og negler av topp kvalitet... hehe.. (Bestill på www.caredirect.no - billigere enn helsekost) Hadde også stort utbytte av fotsoneterapi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå