Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Har fått låne en eldre Basson-vognbag (smal type), som jeg tenker å bruke som sovested for nye babyen i starten, siden den er grei å løfte med seg fra rom til rom osv. Meeen, har veldig lyst på et nytt trekk til den, som kan legges utenpå det som allerede er i bagen, hvis dere forstår? Og hvor får man i så fall kjøpt noe sånt no?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 ingen som vet?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 prøver en gang til...
blomstre Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Er en n bagkant fra simo softline brukanes? http://www.simo.no/SIMO08/SoftLine/
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2010 Absolutt blomstre, akkurat noe sånt jeg var på jakt etter, så bra=) Vet du hvor man får kjøpt det hen? Aldri hatt Simo før, så vet ikke hvilke butikker som evt har slikt no..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2010 Fant det ut, stod jo en oversikt over butikker på siden deres såklart:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå