Gå til innhold

Herregud, så deilig det er å være forelsket!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med kjæresten min i ca 4 mnd, og etter 2 mnd følte jeg meg litt presset.. så det endte med at vi hadde litt fridager fra hverandre, og det fikset alt. Jeg er jo helt dum, men følelser er følelser, og jeg følte at det ble litt mye... (Er skilt, 7 års forhold endte for 1,5 år siden, og har ikke hatt noen etter xn før nå min nye kjæreste.)

Uansett, denne mannen er bare helt fantastisk! Eksempelvis: Jeg stresset som fy med et flyttelass og var rimelig grinete, og han kom for å hjelpe meg... når vi var ferdige med bæringen av tunge ting, sto jeg å lente meg inntil veggen med gjeipen hengende. Da kommer han og kysser meg på kinnet, og sier at han er utrolig imponert over hvor flink jeg er... Hvem gjør det når jeg bare hadde vært sur og slengt kommentarer og stresset rundt?? :)

Han er bare helt herlig, og jeg elsker han.. Og jeg som var redd for at jeg hadde brukt opp sånne følelser etter bruddet med xn... hehe, takk kjære gud for at de har dukket opp igjen, og denne gangen så mye bedre!!

I LOVE YOU!!! :) :)

(Måtte bare få ut litt kjærleeeeik, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer! så herlig :-))

håper jeg også snart møter mannen i mitt liv etter snart 2 år som singel.. kos deg :-)

Skrevet

Jeg er også nyforelsket :) Finnes ingen bedre følelse på denne jord!

Skrevet

Herregud jaah! Det er så vanvittig godt å ha det sånn. Nå har jeg vært sammen med kjæresten siden Mars men jeg er like vanvittig forelska enda.. Føler meg som en fjortis. Vi kliner hele tiden. hahahahahah. Huff, ander synes sikkert vi er helt forferdelig.

Det er utrolig digg å endelig være en sånn person som bare irriterte meg før. hehe. Jeg skjønte rett og slett ikke at det gikk ann å være så forelska. :D

Skrevet

Hehe, ja ikke sant, (S)TinkerBelle <3?? :)

Vi sitter tett i sofan, sitter alltid sammen uansett hvor vi er..

Sitter vi litt fra hverandre strekker vi armene mot hverandre og kiler hverandre og har det nydelig...

Superirriterende for andre, hehehe.... ;)

Er så utrolig deilig å ha det så bra! :)

Snille, herlige, kjekke kjæresten min!! :)

Skrevet

Da er det rett og slett bare å lene seg tilbake og nyte det. Jeg har tenkt å fortsette å ha det sånn her resten av livet mitt, så får heller andre fnyse og si at hverdagen kommer. Jeg tror de ikke. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...