Gå til innhold

Hvem er pappan min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er no 37 år og jeg aner ikke hvem min far er. Min mor sier hun ikke vet hvem og vil ikke si mere.

Jeg har 2 barn på 4 og 6 år som jeg gjerne skulle ha hatt noen flere besteforeldre til, men det er umulig for meg å få ut av min mor hvem faren min er.

Jeg mangler jo en stooor del av min familie.

Hva bør jeg gjøre da jeg står oppført med ukjent far i folkeregisteret og min mor nekter/vet ikke/husker ikke hvem som kan være min far.

Hva kan jeg gjøre for å finne ut av dette?

Noen gode råd/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krev det? Selv om din mor kanskje prøver å verne deg mot ham, så bør du få ta det valget selv, du er tross alt voksen. Og om han er en idiot, kan du ha masse annen familie som du ønsker å bli kjent med.

Du får evt. true henne med at du melder deg på Sporløst på TV2 hvis hun nekter å si hvem som er faren din.

Skrevet

Tror du bare må mase videre på moren din.

Hun vet nok sikkert hvem det er, men hun kvier seg for å si det. Kanskje var han gift, kanskje var det voldtekt, kanskje var det to potensielle fedre det er snakk om.

Lykke til:)

Skrevet

Har mast i mange år. Må nesten inrømme at jeg aldri får svar da det ser ut til å være en one night stand. Men noe av problemet er at dette er en lite plass så så mange er det ikke å velge mellom. jeg har fått inntrykk at det var noe småkrangling og en mulig rettsak i et etterspill men jeg finner ikke bevis for dette.

godt over 30 år siden er jo tross allt en stund siden og det er sikkert ikke like lett å huske så lett, men dette er også en stor sak da som burde bety litt for henne.

Skrevet

Noen ganger er det best å ikke vite. Tenk om du ble unfanget under en hippieorgie med x antall menn, der din mor ikke kjenner navnet på noen. Ta den til sporløs, eller tore på sporet du!

Men seriøst... forstår godt at du lurer! Fryktelig kjipt å ikke vite slike ting!

Skrevet

Jeg hadde nok fortsatt å mast jeg!

Min far fikk først vite om meg da jeg var 25. En stund i oppveksten visste jeg ingenting, så fikk jeg vite at det sto mellom to menn. Så ble det dnatesting og jeg fant ut hvem som var min far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...