Gå til innhold

carena swing.... vognen velter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd dette??

skal ha emmaljunga duo edge til neste baby.. men ser at bagen til swingen koster 599-. så lurer på å kjøpe denne bagen i tillegg og bruke den på kjøpe senter og div... der en emmaljunga blir unødvendig stor...

vi kjøpte den med bare sportsdelen, å den har veltet en gang med gutten min oppi, slo øyelokket i hylla på apoteket og fikk kutt og begynte å blø....

blitt skeptisk til vognen etter det... ser at 2010 modellen er med lufthjul... det har ikke vi....

hva tror dere...??

vi har samme hjul som på bilde her :

http://www.toffeliten.no/images/2451(16032009).jpg

dette er 2010 moddelen:

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_5_13_16&products_id=2408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt en vogn med 3 hjul på.

En gang for mange år siden når jeg var på jobb, var jeg ute å tok meg en røyk, da kom det ei med en sånn 3-hjuling nedover en liten skråning. Vogna velta og rulla et par ganger. Veit ikke åssen merke dette var, men hadde ikke kjøpt noe sånn uansett.

Skrevet

nå har vi sånn vogn fra før... men blir ikke til at vi kjøper flere med 3 hjul... vognen er kjempe god og trille og sånn men vi kan ikke la vognen stå rolig med barn oppi. for om barnet lener seg over kanten på vognen, velter den... må holde vognen hele tiden....

Skrevet

vi hadde egentlig en babycare vogn, men en ting som gjorde at det gikk ann å legge sammen vognen røk, da de skulle bestille ny del, lagde dem det ikke mer og det endte med at vi fikk denne vognen... ikke fornøyd, den veltet nesten i det vi gikk ut av butikken... den vognen som ble ødelagt turna ungen i uten at den på i nærheten til å bikke..... synes det var veldig dårlig at vi fikk denne vogen i stede for samme vogn... skuffet.... HI

Skrevet

Den velter.. ingen tvil om det!

Vi fikk den i gave og hadde aldri valgt den ut selv..

Kjøp en annen vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...