spennendetider Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Har ikke kunnet bruke linser på over et år, mange så prikker/sår på hornhinna. Det skulle gi seg etter ca 9mnd, men det har det ikke gjort. Flere enn meg? Finnes det behandling? Kan p-pillene forverre plagene? Er veldig sår på øya for tiden, begynte på p-pillen cerazette for ca 4 mnd siden. Usikker på om det har blitt verre etter det. Vurderer legebesøk, da det er svært plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå