Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg har verdens vakreste datter med verdens største dust av en mann... Han har sagt rett ut at han ikke ønsker å ha noe med henne og gjøre,og har aldri sett henne.Hun er nå over 2 år.. Finnes det et slags skjema som er juridisk bindende der han kn fraskrive seg sin samværsrett og lignende? Kjenner jeg blir litt stresset med tanken på at denne fremmede (for mitt barn) dusten plutselig skal ombestemme seg..Lite trolig,men jeg bekymrer meg for det likevel. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Han må nok gå med på å skrive fra seg ansvaret og gi deg hele foreldreansvaret som det heter.....men er han dust nok så nekter han vel det for å være vanskelig sikkert.. du vil jo være avhengig av hans underskrift om du skal lage pass ol i fremtiden om ting er som nå... var dere registrert på samme adresse da hun ble født? For visst ikke så kan det hende du har hele foreldreansvaret og ikke bare hovedomsorgen. Man skulle jo tro ut ifra regler og normer at han IKKE kan kreve noe i fremtiden siden han har valgt som han har gjort, men man kan jo ta seg faen på at VIL han ha samvær la oss si om tre år så kan han sikkert få det. Huff skal ikke være lett.... har selv verdens nydeligste datter med verdens største dust.... rart hvoran mennesker man tror man kjenner og velger å få barn med kan forandre seg...skremmende.... Stortrives som alenemor og vi har det supert..man bekymringer for hva han kan lage av styr i fremtiden ulmer i hode her også.... Klem
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Du har iallefall foreldreansvaret alene om jeg forstår deg rett.. siden far aldri har sett barnet. Jeg har en gutt på snart 2.5 år med en jeg aldri har vært sammen med og var ingen problemer å få pass til gutten nå i sommer. Vil ikke si at bf her er verdens største dust,men en liten dust Han har sett gutten ca 5 ganger iløpet av en periode på 3 uker (da junior var ca 10 mnd) så han husker det såklart ikke.. Er også litt redd for at han skal komme å kreve samvær om noen år,men tror det er liten sjanse siden vi bor 65 mil unna hverandre. Om jeg kommer slengende med et papir om at han skal fraskrive seg farsansvar kommer han til å nekte bare for å være vanskelig så jeg sitter bare "på gjerdet". Gjør ingenting fra eller til.. Skjønner situasjonen din..klem fra meg og
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Tenk så hyggelig det hadde vært for din vakre datter hvis hennes pappa hadde ombestemt seg og innsett at han burde være sammen med datteren sin??? Ville du da nektet far å se henne????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå