Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Var og leverte søknaden til OS hos nav idag, og fikk beskjed da at det kun er 3 ukers ventetid om jeg hadde alle papirene klart der og da.. !! Før var jo det 4 mnd? Hva har skjedd med nav?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Hva er overraskende? Jeg ser ikke noe uvanlig med dette jeg. Du har bare, som de fleste andre, fått villedende og feilaktig informasjon fra en navansatt som ikke kan navs regelverk. Alt er som vanlig der i gården ja...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 3 uker, du er heldig, her som jeg bor er det fortsatt mellom 3 og 4 mndr:(
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Fikk beskjed om 2 ukers behandlingstid. Ventet i 5 måneder jeg... Så ta det med en stoooooor klype salt
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jøss, var da veldig så kjappe de var blitt.. tviler for at det er sant da.. Tok 4 mnd her...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 tok mange mndr før jeg fikk svar den gangen jeg søkte. faren min var nede å skjelte de ut flere ganger
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Tror dere virkelig at behandlingen av søknaden tar kortere tid om man går ned og skjeller ut en av de ansatte på NAV kontoret? For min egen del tror jeg at jeg hadde flyttet søknaden bakerst i bunken hvis jeg hadde jobbet der. Dessuten så behandles vel søknadene hos NAV Forvaltning, og de sitter jo ikke på lokalkontoret. Får heller ringe dem å kjefte da, så kanskje man får et bedre resultat. Tror nok man kommer mye lenger med å være litt positiv:) Og ja, jeg skjønner at det er snakk om penger osv, men de gjør jo så godt de kan med begrensede ressurser.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Hvor var dette? Jeg søkte i mai og de har ikke behandlet den ferdig enda. Alle papirer er levert.. Og den er ikke glemt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå