Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Gutten vår ønsker seg en dukkevogn. Det skal han få, dersom han går med på å sende smokkene i posten til smokkesentralen... Noen som har forslag til adresse man kan skrive på konvolutten? Finnes det noen adresse der man kan sende smokker? Hva skjer om jeg skriver "Smokkesentralen, Smokkeland"?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Send dem til de sultne barna i afrika
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 i Stavanger har vi et "Tyttetre" hvor smokkene henges opp! Utrolig koselig og fint tre:) Er han interessert i kaptein Sabeltann så har vel han en "smokke-kiste"... Hvis du dikter opp en adresse og sender dem, vil ingenting skje.. Posten vil vel etterhvert kaste dem.. Bare tenk på hvor mange brev de får adreseert "Til Julenissen, Nordpolen"
Gjest Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Kaptein sabeltann og dyreparken har et opplegg for det der, tror jeg. Du kan sende tuttene dit og få diplom og greier tilbake. Mulig det koster en liten sum for kostnadene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Da jeg var lita og sluttet med smokk så tok jeg alle mine i en pose og leverte de hos lekebutikken. Da fikk jeg en kjempe stor lekesmokk i bytte:p Vet ikke helt hvor man kan sende de, men har hørt om flere plasser hvor de har smokketrær, smokkekasse og slikt
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Skriv på hva du vil, og la gutten slippe det i en postkasse! (ikke bruk frimerke.. hehe) Tenker postmannen skjønner hva det er..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 http://www.dyreparken.no/Kart-parkinfo/Kaptein-Sabeltann-ny/Smokkarium/
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Vi leverte suttene til kaptein sambeltann i sommer og der var det fuuuuullt av sutter, kosebamser og suttekluter og brev fra tidligere eiere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå