Gå til innhold

Hvor sender man smokken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår ønsker seg en dukkevogn. Det skal han få, dersom han går med på å sende smokkene i posten til smokkesentralen... Noen som har forslag til adresse man kan skrive på konvolutten? Finnes det noen adresse der man kan sende smokker? Hva skjer om jeg skriver "Smokkesentralen, Smokkeland"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send dem til de sultne barna i afrika

Skrevet

i Stavanger har vi et "Tyttetre" hvor smokkene henges opp! Utrolig koselig og fint tre:) Er han interessert i kaptein Sabeltann så har vel han en "smokke-kiste"...

Hvis du dikter opp en adresse og sender dem, vil ingenting skje.. Posten vil vel etterhvert kaste dem.. :) Bare tenk på hvor mange brev de får adreseert "Til Julenissen, Nordpolen" ;)

Skrevet

Kaptein sabeltann og dyreparken har et opplegg for det der, tror jeg. Du kan sende tuttene dit og få diplom og greier tilbake. Mulig det koster en liten sum for kostnadene.

Skrevet

Da jeg var lita og sluttet med smokk så tok jeg alle mine i en pose og leverte de hos lekebutikken. Da fikk jeg en kjempe stor lekesmokk i bytte:p

 

Vet ikke helt hvor man kan sende de, men har hørt om flere plasser hvor de har smokketrær, smokkekasse og slikt

Skrevet

Skriv på hva du vil, og la gutten slippe det i en postkasse!

(ikke bruk frimerke.. hehe) Tenker postmannen skjønner hva det er..

Skrevet

Vi leverte suttene til kaptein sambeltann i sommer og der var det fuuuuullt av sutter, kosebamser og suttekluter og brev fra tidligere eiere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...