Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg er fortsatt glad for at jeg IKKE valgte å vaksinere meg selv og mine barn! http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.7262151
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 en norsk jente fikk sovesyke.... nærmere 40 nordmenn døde av influensaen. Vet ikke hva som er verst jeg....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 ja må være virkelig sjokkerende at en vaksine faktisk kan gi bivirkninger... Gi meg gjerne et eksempel på en som ikke kan gi bivirkninger. Angerer ikke et sekund på at jeg tok vaksinen
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 ja stemmer det, alle som skjønner at det alltid er en fare for bivirkninger ved vaksinasjon er uvitende.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Den vaksinen var totalt unødvendig, mye snusk har kommet fram i etterkant når det gjelder WHO og svinevaksina. Folk ble hysteriske og gikk til helsestasjonene i saueflokk. Frykt er som regel et dårlig beslutningsgrunnlag. Er sjeleglad for at vi ikke tok den, og jeg tror mange av de som tok den innerst inne vet at de like gjerne kunne latt være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå