Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Mannen har med minstejenta ut, så her sitter jeg alene og har lyst på noe godt Skal jo helst være litt sundt og da, tips??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Kokt laks med salat til. Er gjort på 15-20 min. Enkelt og sunt
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 når jeg er alene bruker jeg å lage omelett med spekeskinke og grønnsaker i ... feks brokoli, løk, paprika og sånn.. Og godt grovt brød til..har grove rundtstykker i frysen som jeg kan tine ved behov. Pitabrød med salat og steikt fisk. det er veldig godt.. Pitabrød / tortilla med salat og steikt laks.. Eller kjøtt / skinke eller bønner om du vil ha det uten "kjøtt"... tja..det var det jeg kom på...nå...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Omelett var min tanke også, men opptaget at det var tomt for egg:P Laks og sallat hørtes namm ut, og det har jeg Kanskje vi ender med det?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Jepp, omelett med mais, tomater, løk,skinke..ja hva enn du har i skapet:) Eller, brødskiver med stekt egg og skinke, eller spagetti som du først koker. Så tar du og surrer litt hakket hvitløk og litt chilli(flak) i olivenolje og har i spagettien og kaster den litt rundt i panna. Krydre med salt og pepper. Veeeldig godt og ennå mer enkelt:) Kanskje ikke like sunt da:) DServer med en salat så blir det sunt nok!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Og om du har litt salsa, tacosaus el. så er det utrolig godt å ha over salaten og så laksen på toppen. Finfin sommermat:-) 16:56
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 nudler eller ris med masse godt oppi. Syns nudler er best. Lager nudlene som vist på pakken, når de er klare, så steker du dem i panna med masse grønnsaker og bacon, til slutt ha et egg oppi og rør om. Ha soya saus oppi. Knall godt:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Jeg ble også alene om middagen i dag, noe som er ekstremt uvanlig her hos oss. Jeg endte opp med fiskekaker med makaroni, raspet gulrot, og brun saus. Sunt og godt, og veldig lett å lage bare til en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå