Gå til innhold

Enkel, rask og god middag til en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har med minstejenta ut, så her sitter jeg alene og har lyst på noe godt ;) Skal jo helst være litt sundt og da, tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokt laks med salat til. Er gjort på 15-20 min. Enkelt og sunt

Skrevet

når jeg er alene bruker jeg å lage omelett med spekeskinke og grønnsaker i ... feks brokoli, løk, paprika og sånn.. Og godt grovt brød til..har grove rundtstykker i frysen som jeg kan tine ved behov.

Pitabrød med salat og steikt fisk. det er veldig godt..

Pitabrød / tortilla med salat og steikt laks.. Eller kjøtt / skinke eller bønner om du vil ha det uten "kjøtt"...

tja..det var det jeg kom på...nå...

Skrevet

Omelett var min tanke også, men opptaget at det var tomt for egg:P

Laks og sallat hørtes namm ut, og det har jeg ;) Kanskje vi ender med det? ;)

Skrevet

Jepp, omelett med mais, tomater, løk,skinke..ja hva enn du har i skapet:)

Eller, brødskiver med stekt egg og skinke,

eller spagetti som du først koker. Så tar du og surrer litt hakket hvitløk og litt chilli(flak) i olivenolje og har i spagettien og kaster den litt rundt i panna. Krydre med salt og pepper. Veeeldig godt og ennå mer enkelt:) Kanskje ikke like sunt da:) DServer med en salat så blir det sunt nok!

Skrevet

Og om du har litt salsa, tacosaus el. så er det utrolig godt å ha over salaten og så laksen på toppen. Finfin sommermat:-)

16:56

Skrevet

nudler eller ris med masse godt oppi. Syns nudler er best.

Lager nudlene som vist på pakken, når de er klare, så steker du dem i panna med masse grønnsaker og bacon, til slutt ha et egg oppi og rør om. Ha soya saus oppi. Knall godt:)

Skrevet

Jeg ble også alene om middagen i dag, noe som er ekstremt uvanlig her hos oss. Jeg endte opp med fiskekaker med makaroni, raspet gulrot, og brun saus. Sunt og godt, og veldig lett å lage bare til en. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...