Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hørt hjertelyd og er usikker på om jeg har kjent noe. Dette er nr 2, så denne gangen vet jeg alt som kan gå galt. Var ikke nervøs med nr 1, men denne gangen er jeg livredd for alt mulig. Mange i omgangskretsen vår som har fått dårlig nytt på ordinær UL siste årene, og det gjør sitt.

Har ikke hatt noen blødninger eller noe, så ingeting tilsier at det skal være noe galt, men samtidig er det ingenting som sier det er bra heller.

Håper jeg kjenner noe liv før UL neste uke, så vet jeg iallefall at der er noe.... ser litt selv at magen har vokst, men sjefen kommenterte i dag at det ikke viser, så ingen andre som ser det i vanlige klær (ikke tettsittende da....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mastermind! Kjenner meg veldig igjen, er mye bekymret denne gangen og har endel dager med grublerier jeg og. Hvilken uke er du i og når skal du på UL da? Kanskje du kan få komme inn til jordmor å høre hjertelyd? De møter deg sikkert på det hvis du sier du er engstelig. Stor klem fra en i samme båt

Skrevet

Er ikke det at jeg er så engstelig, bare nervøs. Har ingen grunn for det, bare tenker mye på det. Er 17 fullgåtte uker i morgen, og UL neste fredag så det er ikke lenge til. Jordmor er sykemeldt, så usikker når hun kommer tilbake. Legene er bare håpløse, så tror jeg drøyer til UL. Er ikke så lenge til. Går og håper hver dag at jeg skal kjenne noe jeg er sikker på er baby :)

Skrevet

Ok, fint det bare er en uke igjen til UL da :-) Heldige du som snart kan kjenne spark, gleder meg veldig til det.

Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

12+4, så fortsatt en stund til både UL og til å kjenne liv, men glad jeg endelig har nådd første milepæl :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen i dette... Jeg har lagt inn flere lignende innlegg, jeg hadde ordinær UL i går. Det er ikke så mye jeg kan si for å hjelpe deg, egentlig, annet enn å gi en *klem* og minne deg på at det vanligvis går bra på UL.

Men jeg kjenner godt igjen det du skriver - at når man har en fra før, blir man liksom minnet på alt som kan gå galt, og man vet hva man har å miste.

Skrevet

Kjære deg!!

Dette er akkurat sånn som jeg har det. Bortsett fra at jeg er førstegangs. Ikke vært på tidlig ul, ikke hørt hjertelyd, og ikke kjent noe liv enda tror jeg... Jeg har vært så bekymret at jeg har strigrått i telefonen til jordmor, men likevel ikke fått komme på tidlig kontroll for å høre hjertelyden.

Jeg skrev dette innlegget her om dagen, og fikk masse respons og trøstende ord fra snille, omtenksomme damer her ikke - kanskje det hjelper deg og?

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142231637

Jeg skal på ordinær ul torsdag 9., og synes det er en hel evighet til. Men har prøvd å slå meg til ro med at sjansen for at alt er bra er så uendelig mye større enn at det ikke er det. Og jeg kjenner nok noen inni der snart en dag :-)

God klem til deg fra meg, som er nøyaktig like langt på vei! 17 uker i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...