Gå til innhold

Gnisten i forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den mulig å få tilbake? Jeg og samboer har det greit, dvs vi trives i hverandres selskap, men er mer venner enn kjærester.. hvertfall fra min side. Etter at vi fikk barn, har jeg mistet mye av gnisten til han. Sex har jeg aldri vært så begeistret for, men nå er det super vanskelig for meg å ha sex, jeg har ikke noe glede av det, og har aldri lyst (verken på han eller andre).

Jeg har ikke lyst å gå fra samboer, da vi har det fint sammen, bortsett fra kjærestedelen..

Noen som har hatt det sånn, men funnet tilbake til hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

kan du ikke finne på noe med din samboer bare du og han.. gjøre litt ting alene uten unger.. gå tur holde hender, dra på kino, finne på litt alene.. kansje enklere å finne tilbake om man gjør litt alene..

prat med han om du kan om dette.. greit å kansje gjøre hans obs på hvordan du føler det..

sammen kan dere jo finne løsninger...

lykke til..

Skrevet

Jo, har tenkt på dette. Vi drømmer om å ta en langhelg sammen, reise avgårde uten barn. Jeg må bare klare å være borte fra gullet mitt så lenge.. hehe..

Vi har pratet mye om sexdelen.. men vet ikke om jeg klarer å si at gnisten er borte.

Takk for råd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...