Gå til innhold

Tar sjansen igjen, min femte graviditet.. ingen barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet nesten ikke om jeg tør "si" det høyt engang, men nå tar jeg sjansen og håper på ny graviditet... Mener og tror EL skal være denne uka, men syklusen variert fra 27 til 33 dager de siste 3 månedene, så er jo litt usikker. Vi får se om annenhver dag denne uka klaffer...

Har mistet 4 graviditeter i MA i løpet av 18 måneder så det er m skrekk og fryd jeg tar sjansen igjen. Ønske om å bli mamma er jo så stort. Håper det at jeg blir 36 år i oktober ikke taler i min disfavør....

Tror jeg bare hadde behov for å dele tankene mine med noen.. Lykke til med babymaking alle sammen! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene mine for at alt går i orden denne gangen for deg:)

Skrevet

Masse lykke til! Litt av en historie du har!

Jeg blir også 36 i oktober, og sliter med å bli gravid med nr to. Var gravid i fjor høst, men måtte avbryte svangerskapet pga kromosonfeil. Barnet ville ikke overlevd fødselen. Har slitt med å bli gravid begge gangene vi endelig lyktes, og har nå prøvd siden november.

Det gjør virkelig godt å lufte tankene noen ganger.

Håper det lykkes for dere snart!

Skrevet

Lykke til og krysser fingrer og tær for dere. Håper virkelig det blir deres tur snart ;o)

Hold humør og mot oppe!

Sender en stor klem

Skrevet

Oj, for en tøff historie...Vil bare ønske dere lykke til!

Skrevet

Takk for lykkeønskninger jenter, det varmer i dager med mye tanker og følelser i fullt spinn. Ikke bare enkelt dette, men for å få babydrømmen oppfylt må man jo bare stå på videre selv om det koster! :o)

Skrevet

Er det noen rettferdighet i verden får dere det til nå... Ønsker dere masse lykke til! . )

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg har også mistet 4 graviditeter i løpet av siste 18 mnd (SLITSOMT!!!), 2MA og 2SA!!

Første gang mistet jeg tvillinger i MA i uke 12, deretter en spire i MA i uke 10, så en SA i uke 5 og deretter en ny SA i uke 5. Nå er jeg gravid igjen(!!!), for femte gang på 18 mnd, 4+0 i dag og krysser fingrene for at denne gangen går det BRA!!!!!

Dette er min syvende graviditet tilsammen, har ytterligere 2 aborter før jeg fikk datteren min i febr 06. Så gravid syv ganger, men dessverre bare 1 fullført svangerskap... og så håper jeg at det går bra denne syvende gangen da ;))))

Så det er håp!!! Og dersom jeg skulle være så uheldig å miste enda en gang til - ja så tar jeg sjansen igjen og igjen, for barn nr 2 vil jeg gjerne ha :)))

Lykke, lykke til og stor trøsteklem fra

Skrevet

Sorry - måtte telle en gang til, det blir min 8 graviditet da og ikke 7!! Shit - er det virkelig sååå mange??

Jaja - statistisk sett burde det vel gå bra denne gangen da ;)

Satser på det, hehe :))

Klems

Skrevet

Forresten så blir jeg 35 nå i høst, så vi er omtrent jevngamle og har vel ikke tiden på vår side akkurat nei :(

Jeg krysser fingrene for at du snart kommer etter inn på 1 tri - og at vi skal klare å få babyene våres ;)

Dusjer maaaaaasse babystøv på deg **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stooor klem

Skrevet

Gratulerer med postitiv test - det er deg jammen vel unt! Måtte alt gå bra denne gangen og du få et bra svangerskap til tross for at det sikkert blir mange tanker og bekymringer underveis. Føler at jeg har mistet "meg selv" noen uker det siste året, blir litt folkesky og innadvendt til tider, ønsker det jo ikke, men sånn er det bare!

Litt slitsomt nå å være tilbake i prøveperioden med timing på sengehyggen etc. Men, skal vel komme gjennom det også. Du og barnet ditt er jo levende bevis på at det går bra tilslutt, så jeg skal heller ikke gi opp!! Ta vare på deg selv så snakkes vi!

Nattaklem

Skrevet

Ville bare gi deg en stor klem!

Har ei venninne som har vært gjennom mye av det samme. Har mistet 8 ganger de siste 38 mnd, og vært veldig nedfor og lei seg.

Det finnes ikke ord som kan trøste, annet enn at på det 9. forsøket satt spiren. Om 6 uker kommer det en bitteliten jente som blir deres premie for så mange års prøving..

Skrevet

Håper virkelig jeg slipper å gå gjennom alt dette 5 ganger til, men er jo godt å høre at man kan lykkes til slutt! Gir det nok 2 forsøk til på egenhånd før vi eventuelt drar til England (hvor mannen er fra) for å teste eggkvalitet etc. Må ha noen håp å klamre seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...