Gå til innhold

reise pesifisert, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta oss en tur til sydligere strøk (ikke bestemt destinasjon enda, men det blir Hellas, Tyrkia, Bulgaria eller Mallorca utfra hvor de flyr fra her vi bor) i slutten av september.

Er det noen som har erfaring med å reise uspesifisert utenom sesong? Vi er to voksne og en gutt på 8. Har lite lyst til å bli flytta annenhver natt, bo langt fra strand eller sentrum osv, har jo hørt skrekkhistorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutten av september absolutt ikke utenfor sesong, da må du vente enda lengre. Du kan ha griseflaks, men også være uheldig og flyttes flere ganger. Og det er jo som regel utsolgt på de mest attraktive hotellene.

Jeg ville ikke reist uspesifisert med barn ihvertfall....

Skrevet

HI her.

Vi var i Tyrkia for tre år siden i midten av september, og det var langt utenfor sesong, så derfor tenkte jeg at slutten av september det var utenfor sesong. Kan jeg omformulere og si utenfor høysesongen?

Skrevet

Vi har reist uspes mange ganger med barna og uten barn. Betsandig kommet på fine plasser unntatt en gang, det var på kypros, da reiste jeg dog alene. Tror de tar hensyn til de som reiser med barn, og ikke plasserer dem på dårlige hoteller.

Vi ble flyttet en gang en annen gang vi reiste til kypros, det gjorde ingenting, for hotellet var mye bedre.

Jeg har reist mange mange ganger til syden, vi snakker ikke om 10 ganger her , men nærmere 50 om ikke mer, mange av disse gangene har vært uspes, og vi har vært heldige hver gang bortsett fra en eller 2 ganger. Blir det for ille kan dere betale ekstra der nede og oppgradere hotellet deres.

Ville vel hatt litt betenkeligheter å reise uspes til Bulgaria, fortsatt mye møkk der. Tror heller ikke jeg ville tatt sjansen til Tyrkia

Skrevet

Oki, positiv erfaringer der altså. Hadde kanskje vært mer restriktiv om jeg reiste alene med små barn, men vi er som sagt to voksne pluss et forholdsvis stort barn.

Ser på alternativene nå og det er Mallorca, Kreta og Hellas som er alternativene å reise uspesifisert til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...