Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Veninnen min ventet i 5mnd og da det først kom, så trakk de 50% skatt av det??? Trodde man skal slippe å sende NAV skattekort da. Nå har jeg ventet i 3,5mnd. Er redd jeg måte vente i 2mnd til. Hvor lenge ventet du og måtte du betale 50% skatt av det som ble etterbetalt?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ventet også i 5 mnd. på første utbetaling. Så etter 6mnd. kom etterbetalingen
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Måtte du betale 50% av etterbetalingen? H.I
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Ventet i 2 mnd, men fikk sosial stønad imellomtiden... Den fikk jeg etter 3 dager... hadde mer penger da, enn når jeg fikk OS hehe... Men, men...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 3 mnd ventet jeg. MEN det innebar flytting mellom 2 kommuner, flere ganger innom med papirer de hadde rotet bort å en haug med irriterte telefoner. Det som tok kaka var at etter 2 mnd fikk jeg beskjed om at jeg måtte pålegge meg å vente enda 3 mnd til. Spurte da hun dama og hun personlig skulle gi meg penger til å gi sønnen min mat. ved neste utbetaling fikk jeg. Så min erfaring er at hjelper ikke bare sitte der å vente, du må mase å mase helt til du har fått pengene. Jeg betaler 36% skatt på OS. Hun vennina di må levere inn skattekort får å slippe 50 % skatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå