ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Har to fra før på fire og to.... Hahaha, er litt i sjokk enda
♡ A & E ♡ Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Gratulerer, blir en spennende tid fremover
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2010 Hehe, jo takk det blir nok liv ja .....inn på finn.no å se på 7-seter.....
Gulosten™ Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 7? Ta buss i samma slengen, kanskje? Hihi. Nei nå var jeg slem. Har hørt mye bra om Ford Galaxy!
Gjest Edemuli Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Gratulerer, men glad jeg ikke er i dine sko. Du kommer til å få det kjempetravelt, myyye jobb med tvillinger. Men alt går Lykke til alle sammen.
Nå er vi seks:) Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Gratulerer med 2:) Fikk samme beskjeden selv. Da gutta mine ble født hadde jeg en som fylte 1 år fem dager etterpå, og en på 2 år. Nå er tvillingene 9 mnd, og det er helt fantastisk å få oppleve de. Så like, men samtidig så utrolig forskjellige personligheter. Gud, du har så mye å glede deg til:) Ang bil så vil jeg bare si at du bør styre unna chrysler grand voyager.Den ser fin ut og er fantastisk i størrelsen, men den virker desverre svært sjelden. Hehe.Prater av erfaring;( Masse lykke til:)
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 24. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2010 Så bra at det går bare flott da vi er forberedt på jobbing, så det går nok helt fint har ei lita tulle på to som er under utredning pga forsinket utvikling, så bare de er friske og raske skal jeg gladelig ta resten. Gleder meg litt nå Har allerede fått advarsel ang voyager, hehe, så den styrer vi nok unna ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå