Gå til innhold

Hjelpes, vi venter tvillinger!


ღ ♂ + ♀ ღ +2!

Anbefalte innlegg

Plutselig skal vi bli firebarnsforeldre! herlighet, er fortsatt i sjokk.

Men det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Gratulerer så masse igjen:) Svarte deg på innlegget på skravle for noen dager siden også. Men jeg ville bare si at om det dukker opp noen spm på veien så kan du bare slenge dem ut her..Det er nesten ikke aktivitet her, men jeg kan ihvertfall titte innom her innimellom:)

Du har en kjempe spennende tid forann deg! Masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og tusen takk igjen :) er vel bedre å slenge ut spm her ja, forsvinner jo så fort på skravle også. Og spm kommer det helt sikkert til å bli masse av!

Akkurat nå er vi fortsatt litt der oppe, har ikke landa helt. Men vi gleder oss :) har så smått begynt å se på bil og vogn. Sonderer terrenget litt. Syns peugeot 807 ser veldig fin ut, på vognfronten har jeg til nå sett mest på easywalker, men skal ta meg en tur på barnashus og se litt en dag :) har fått innvilga anskaffelse av tørketrommel også, så det tror jeg vi skaffer oss ganske snart.

Det var vel så langt vi har kommet egentlig, skal til fastlegen for første kontroll der på mandag, spent på hva hun sier. Har en ganske krevende fysisk jobb, så må høre litt ang sykmelding, risiko osv. Overlegen på st.Olav som tok ul på tirsdag så at de er eneggede, så da er vel risikoen enda større ifht til tidlig fødsel osv.

Hvordan var sv.skapet ditt da? Ble du sykmeldt tidlig?

Det blir spennende fremover ja, det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal du føde på st olavs? Det gjorde jeg også!:) Bodde på nyfødt intensiv der i nesten en mnd.

Jeg gikk på hjemmestudier da jeg fikk vite at vi skulle ha tvillinger.Også hadde vi 2 små hjemme uten barnehage plass.De er veldig nøye på at man skal ta det rolig når man er gravid med 2, så vi fikk prioritert plass i barnehage, det tok bare en uke etter at vi fant ut at det var 2 i magen. Hvis du har et tøft fysisk yrke, regner jeg med at de sykemelder deg i uke 20. Men ikke press deg selv.

Svangerskapet gikk veldig fint.Ikke så veldig annerledes enn når jeg gikk med de to andre.Magen vokser jo fortere, følte meg til tider som en hval, litt mer vondt i ryggen kanskje. Men jeg fødte i uke 32. De veide bare 1600 og 1700 gram.Så jeg slapp jo unna de siste ukene som er "tyngst".

Jeg vet ennå ikke om guttene mine er eneggede, og nå er de snart 10 mnd.Hehe. De hadde en morkake, men hver sin sekk, om jeg husker riktig.De kunne ikke se om morkaken var sammenvokst eller bare en.Må få tatt en dna test så finner vi ut av det:) Kos deg masse med babyene i magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så masse!

 

Du har en spennende tid i møte:)

 

Syns å huske at du fikk i 08 også? Jeg fikk ei jente august 08:)

Og har nå fått 2 eneggede gutter i mai. Født 2 mnd for tidlig.

Men alt har gått bra heldigvis!

 

Mye arbeid er det, men det er rart hva man venner seg til. Og så er det bare helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...