Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Nå har jeg gått bananas og handlet meg masse nye klær som kommer om noen uker. Vet ikke om det var nødvendig heller:( Må i tillegg skjule netthandelen for min mann da han blir gal dersom han får vite at jeg har bestilt meg klær for over 1000 kroner.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 hvorfor holde dette skjult for mannen din? dårlig forhold altså..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 syns ikke 1000 kr var ille. der jeg kjøper klær får man ikke mye for den summen;-) ta det rolig, det går nok bra.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Er du en unge, eller? Høres ut som du ikke har styring!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 1000,- er ingen stor sum. Fortell det du og dere kan nok fint leve med at du har brukt 1000,- på klær
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Å bruke 1000,- kroner på klær bare til mor i ett jafs, kan jo få hele budsjettet ut av balanse for en småbarnsfamilie! Uansett høres det helt sykt ut å ikke kunne styre seg og ikke kunne være åpen med mannen sin om det. Det er vel han som er den ansvarsbevisste i dette forholdet, da, og da har han grunn til å bli sint!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 1000kr er ikke mye, heller ikke for de fleste småbarnsfamilier. Her har vi ikke god råd, men har penger i bakhånd nettopp til å kunne kjøpe nødvendige ting og ikke velte hele budskjettet. Har selv handlet klær for 1300kr på impuls i dag uten at vi kommer til å merke noe til det i det daglige. Det som jeg synes er galt av deg er å skjule det for mannen din!! I et forhold er tillitt og ærlighet en veldig viktig ting. Si det til han at du har handlet, sier du det nå blir han nok ikke på langt nær så sint som han vil bli om noen uker når han finner ut at du har gått bak ryggen hans!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå