Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Og som har vært smertefulle? Jeg har i ca 10 dager nå vært plaget av smerter i magen, underlivet og korsryggen. Ikke akutte, uutholdelige smerter men ganske sterke murringer nederst i magen, i korsryggen og litt nedover beina på en måte. Får også stikninger i ene eggstokken. Ved samleie i forgårs ble det veldig vondt og måtte bare avbryte akten, ta ibux og varmepute på magen..det kjentes ut som rier i den første fasen av fødselen. Hjelper litt på murringen når jeg tar ibux eller paracet, men ikke så mye. Jeg er ikke gravid og har ikke klamydia eller sopp. Bruker conludag minipiller. Nå er det ca 5 dager til menstruasjon. Har kunnet hatt en del smerter i forbindelse med eggløsning tidligere, men ikke så mye og så lenge. Kan en ha eggløsningsmerter så mange dager etter hverandre? Tenker på om det kan være en cyste på eggstokken, men har aldri hatt det før så vet ikke hvordan det utarter seg. Får ta meg en tur til legen om det ikke går over snart.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 ta deg den turen te legen, NÅ!!! d høres litt ut som meg men d va syyygt vondt da men på same steder som deg, å da hadde eggstokken vrengt seg å det var en stk ondartet svulst... stikk å ta en ultralyd vs det gjør voooooondt!
Gjest ->>- Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Ja, og det kan godt være det du har. Det kan også være en del andre tilstander. Du bør ta en tur til legen i morgen (og skulle du få sterkere smerter og/eller feber bør du kontakte legevakt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå