Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Smaker melka det samme når den blir tatt opp igjen, vil babyen ha den? Jeg har tenkt til å lage et lite lager med mm i frysen slik at pappaen kan gi babyen når jeg begynner i jobb igjen, så jeg vil bare forsikre meg om at babyen faktisk vil ha melka etter at den har vært fryst, for det er jo litt styr med all pumpinga. (Grunnen til at vi ikke kan gi han mme er at vi har et barn med kumelkallergi, så vi må vente med mme lengst mulig)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Går helt fint det ja:) Frys i isterningsposer så slipper du å tine alt for mye og kaste resten. Mm er jo gull:) Så tar pappa bare ut så mange terninger han trenger der og da. Tiner mye lettere også når man fryser i små mengder.
blomstre Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Noen opplever at melken endrer smak og lukt ved frysing. Så ta en test før du setter i gang med masse unødvenig pumping! http://www.ammehjelpen.no/artikkel/40/Smak-pa-morsmelken
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 To av mine barn har spist opptint morsmelk fra de var født og til de var 1 år. Dette var ingen problem, verken endret smak (tror jeg) eller lukt av melka. Hadde alltid et lager av mm i fryseren da jeg gikk fulltid på skole fra begge var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå