Gå til innhold

Må ha ny sportsvogn/trille. Hva anb. dere.? ønsker mange svar :))


Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Har sett på simo sin sportsvogn og Brio sing og city. Er ute etter noe i den prisklassen. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt forelsket i vår Emmaljunga scooter 2.0 :) Super vogn, som er lett å legge sammen, og veier lite med gode hjul og praktiske lommer og handlekurv :D

Betalte 2450 for vår, å så må du kjøpe fottrekk i tillegg til 500kr, visst du vil ha det. Følger kun med regntrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært et sekund i tvil, hadde løpt og kjøpt Emmaljunga Scooter. Den koster ikke så mye ny, så jeg anbefaler veldig å kjøpe 2010-modellen. Den gamle modellen er helt ok, men på 2010 modellen ble det enda bedre hjul og enda bedre handlekurv under..

 

Google den, finnes i vannvittig mange forskjellige farger og du velger selv hva du vil kjøpe av tilleggsutstyr. Den er nett, tar liten plass, er super å kjøre på alt fra asfalt til skogsveier, sørpe, snø og gjørme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lilla Brio Sing... *elsk* :D

 

Men aaaner ikke noe om hvordan den er på snø da... Men samma det, egentlig, har 3 andre vogner også, og to av dem er helt topp på snøføre... *vogndilla* ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) ønsker gjærne flere synspunkter. Google emmaljunga scooter da. Men ønsker med svingbare fremhjul, har den det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå for Emmaljunga Scooter! Robust, men samtidig lett vogn som er helt nyyyydelig å trille og jenta vår sover kjempegodt i den. Ryggen har 3 ulike nivåer og den nederste er fullgod liggestilling selv om det ikke blir helt flatt. Ville ikke betenkt meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har emmaljunga scooter! :D er kjempe fornødd med den, kunne gjerne vert litt enklere å svinge med. Siden du vil ha svingbare forhjul er kansje ikke akurat denne vogna noe for deg, etter min erfaring er den ivertfall litt tung når du skal svinge, ellers så er det en veldig lett vogn å kjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...