Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hos Junior Barneklær i Sandvika. Mange størrelse så jeg, men vet ikke om de hadde til jente, så bare til gutt i farten.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Drittdress, ikke rart den er på tilbud! Veier jo et tonn når ungene skal bevege seg i de dressene. Har hatt 1 og aldri mer sier jeg bare.
The Bad Gal Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 De har i Vestby, på norwegian outlet, også, til både gutt og jente, heldress og to-delt. (til lavere pris, altså)
The Bad Gal Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 I Vestby? De hadde ihvertfall babydresser med fast for og de to-delte. La ikke merke til om de hadde flere typer, var så innstilt på det jeg skulle kjøpe, hehe.
Martin+Mamma Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 ingen ting som er bedre enn å gjøre kupp på salg:-) er litt langt å kjøre for meg...skal kjøpe dress i morgen, har bestemt meg for troll jeg og.
The Bad Gal Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Det er alltid salg på norwegian outlet(masse merkebutikker med fast lavpris), så er verdt en kjøretur om dere er i shoppe-på-salg-modus:-)
Martin+Mamma Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Har aldri vært der før, er det nedover mot moss eller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå