assisi Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Er jo glad for at veslegutten sover lenge. Igår fikk han mat 2030, og sovnet en times tid etter dette. Sov til klokka 0730 ca og fikk mat kl 8. Nesten 12 timer mao. Mine to første var ikke sånn før de begynte med fast føde, men så fikk de morsmelk frem til 5-6 mnd. Er det virkelig sånn med de som kun får MME at de klarer seg uten mat så lenge? Han virker jo sunn og tjukk nok, så er ikke sååå bekymret, men vil gjerne høre hva dere andre erfarer:-)
NostraStoria Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Mini her i hus har vært slik siden han var 1 mnd. Sover hele natta og uten mat før han våkner. Så lenge ungen legger på seg normalt og vokser fint så ser jeg ikke problemet.
Snuppa! Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Gutten min var 2 mnd når han begynte å sove 10-11 timer om natta uten mat, gjør det fremdeles, er 5,5 mnd nå. Legger fint på seg, syns det er herlig å slippe å mate om natta jeg
Gjest Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 sove fra 21.00 ca til 09.00 ca. Får og MME.. deilig for mor og far. Han er helt normal i vekstkurven enda han var prematur tror du kan slappe helt av ang saken!
blomstre Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Her sov også vesla hele natten fra hun var 2 mnd, og hun fikk bare morsmelk :-) Og skulle hun plutselig kreve et nattmåltid igjen, så var det et sikkert tegn på at vi måtte øke mengden morsmelk ila dagen. Så lenge han går opp i vekt som han skal så er det bare å nyyyte!
Nikki 75 Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Ha ha, da jeg leste overskriften tenkte jeg: oi oi, nå er det nok mange som snøfter misunnelig (blant annet meg selv).
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Heeeeelt enig med Bitthen jeg!
trollemor86 Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Å jeg som trodde jeg var heldig med en gutt som sover 5-6timer i strekk på natta. (6 uker). Så mini vokser å er fornøyd så syns jeg du bare skal nyte det! Må være deilig for mini også med en mamma som alltid er uthvilt og har masse energi til kos og lek!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 mini var vel også rundt 2 mnd da han begynte å sove 7-8 timer på natta. Økte gradvis, nå sover han som reger 10-12 timer om natta uten mat:) han får også kun mme:) Så du kan nok slappe av og kose deg med søvnen:) Mini sover like godt enda,han er 5 mnd snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå