Gå til innhold

Hva er viktigst for deg i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg føler jeg har for lite venner og jeg er bekymret for at dette skal vare til evig tid. Trives på jobb og med familien, men sosialt så føler jeg at noe mangler....

Så ikke spesielt lyse tanker for tiden, nei. Spekulerer på hvordan jeg skal få endret tankegangen... :)

Skrevet

At vi var kjempedumme og kjøpte et hus for en blodpris tidligere i år. Huset er ikke pent en gang, men pga press i boligmarked så gjorde vi det. Nå får ikke mannen min seg jobb her, og vi kommer sannynligvis til å måtte flytte igjen til neste år, og da frykter jeg at vi kommer til å tape mye på å selge huset.

Skrevet

Det som er viktigst for meg i dag er å komme igjennom dagene med hyperemesis, og et barn på 2 år som skal ha oppmerksomhet.

Det er mitt største problem iallefall.

Ellers tenker jeg på hvor heldig jeg er som har en jobb, et hus og en snill sønn.

Skrevet

i dag er det viktig for meg å kjøpe en parkdress til sønnen min,men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete...

så er det viktig å ikke få hodepine,noe jeg har hatt veldig mye av i det siste,helt uten grunn...

ellers å ta meg av min lille sønn som akkurat nå sover så søtt...

Skrevet

Viktigst for meg når jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjon, er at minsten trives i barnehagen, at kundene på den nye jobben er fornøyd, etter å ha vært misfornøyd så lenge.

At jeg snart får ellipsemaskinen min så jeg kan komme tilbake til min vanlige form igjen!

Skrevet

Om jeg og mannen kommer til å få innvilget lån og endelig få kjøpt egen bolig..

Skrevet

at jeg egentlig skulle vært en tur ute på jobben for å få jobbpc'en på g..men det får bli til i morgen..har min egen med begrensede muligheter, så..

ellers BØTTER det ned er, så irriterer meg litt at jeg glemte å ta paraplyen ut av bilen i dag før sambo reiste på jobb, støvlene er nedpakket på et lager noen mil unna, regnjakken ikke går igjen pga. stooor mage og eldstemann skal bli henta i barnehagen 2 km unna..så kombinert med bekkenløsning ser jeg for meg en veeeeldig koselig tur..:)

viktig for meg i dag? slappe av..rett og slett..!!

merker jeg har ufattelig lite å tenke på om dagen tydeligvis selv om vi snart flytter inn i nytt hus, får et nytt familiemedlem om en måneds tid og ja..haha, tror ammetåka har slått inn allerede..! litt deilig også...

Skrevet

Om man ser bort fra de store ting, så er det som opptar meg idag, mannen min sin bursdag. Har bakt browniemuffins imorges og skal ha lasagne ferdig til han kommer hjem. Må også lage bursdagskort, om jeg rekker. Håper humøret til ungene forblir bra ut dagen og at yngste ikke blir trøtt før ETTER middag(slår aldri feil, uansett når middag skal lages og spises)

Buksa fra igår har jeg alt glemt, hehe.... ;-)

Skrevet

Det som er vikigst for meg i dag er som alle andre dager. At Kjæresten min kommer trykt hjem i fra jobb og at babyen min har det bra i magen=)

Skrevet

At huset vi skal bygge kommer til å ta uendelig lang tid, og at jeg gleder meg til svinestek i dag:)

Skrevet

Jeg tenker på om jeg skal ringe og mase på sykehuset, eller om jeg skal la ting snegle seg fremover som det har gjort de siste 4 månedene.

Sånn bortsett fra det, så tenker jeg veldig på at jeg er sulten, men er ikke noe i kjøleskapet jeg har lyst på, og jeg orker bare ikke ut å gå i regnværet for å handle.

Skrevet

AT det skal regne hele uka. Skal sykle birken til lørdag og blir lite trivelig med bare leire. Ellers om jeg skal begynne i den nye jobben jeg har fått før eller etter jul!

Skrevet

At han skal ringe, selv om jeg har bedt ham om ikke å gjøre det. Har kjærlighetssorg så det suser etter av typen "ligger på sofaen ute av stand til å røre meg og lukter på skjorten hans og hører på love songs". Gidder ikke å ta telefonen, greier ikke å spise eller drikke, gå ut er helt uaktuelt osv.

Dette overskygger alt annet. Til vanlig greier jeg å tenke på mer enn én ting:-)

Skrevet

At jeg begynner å bli meg selv igjen etter fødselsdepresjon. At jeg håper jeg en dag kan se gravide, nyfødte og gråtende barn uten å få vondt i magen. At poden forhåpentligvis syns det er greiere å gå i bhg når jeg begynner om to uker..

Skrevet

Tenker kun på at flyttingen vi hadde planlagt til neste sommer, nå skjer i løpet av et par uker. At NAV har tatt fra meg alt grunnet saksbehandlingsfeil (som tar månedsvis å rette opp i), slik at samboer skal måtte forsørge meg og barnet vi venter, på en utrolig liten lønn. At samboer er så stressa på grunn av NAV, samt umenneskelige arbeidsforhold og dårlig lønn, at jeg i femte mnd må belage meg på stressflytting 200mil sørover så han kan få en lønn vi kan overleve av. Og at alt jeg eier og har skal selges, kastes, eller gis vekk i all hast, fordi det ikke blir tid eller råd til noe annet. At jeg må forlate livet mitt, familien, og sansynligvis også avlive katten jeg har hatt i snart 9 år fordi folk nekter å leie ut til noen som har husdyr.

At jeg på grunn av situasjonen vi er i ikke lenger klarer å glede meg over barnet vi venter, og at jeg igjen får dårlig samvittighet for dette.

At jeg ikke vet hvor lenge jeg holder ut, men holder ut alikevel nettopp på grunn av livet i magen min. Jeg lever ikke, jeg bare finnes.

Skrevet

viktigst for meg dagen i dag, er å få nok tid med sønnen min før leggetid- OG legge meg samtidig som han i dag( begynt i ny jobb og er sliiiiiiiten,hehe)

Også tenker jeg på alt jeg må sette meg inn i som nyansatt, drømmer jo om det som skjer på jobben :D ..tenker om jeg kommer inn i rutiner, arbeidsmiljø og alt det andre nye som er å forholde seg til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...