Gå til innhold

Når er man slank?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse må en på 1.70 bruke for å betegnes som slank av dere? Og en på 1.60?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St 38 er slank i mitt hode.. Mindre enn det, så er du tynn.

Skrevet

str 38 uansett høyde?

 

HI

Skrevet

slank når du har innsvinget liv og bruker 36/38 i klær..

Skrevet

Kan være slank i 40 også, hvis du er 180 høy.

Skrevet

nå var ikke 180 som var grunnlaget for slank i dette innlegget da..

Skrevet

En på 170 bør vel bruke 38 eller 40.

En på 160 36 eller 38 omtrent. Det er jo ikke akkurat noen skatpe grenser her.

Skrevet

mener nå det går vel så mye på fremtoningen i kroppsfasong som hvilken størrelse en bruker..noen personer har skikkelig epleform og for mitt eget vedkommende skal disse være teeeeemmelig tynne for at jeg ville kategorisert dem som slanke...slanke forbinder jeg med sunn kropp med en fin definert midje, str.36-38

Skrevet

Når du har en bmi mellom 22-24 vil jeg si.

Skrevet

Kan man ikke ha en sunn kropp hvis man har epleform?

Skrevet

Jeg har BMI på 20. Men jeg ser ikke på meg selv som tynn. Men normal slank. Når jeg tenker tynn, så er det de som beina stikker ut på osv...

Skrevet

tja, det kan jo diskuteres i det uendelige det da..iflg. forskning vises det at fett rundt magen er det farligste, epleform kan være arvelig..ja, sunn? klart en kan være sunn, men om du setter to like store personer ved siden av hverandre, hvorav en epleform og en pære (rent eksempel) hvem anser du som sunnest? Jeg vet ihvertfall hva jeg hadde svart..men når det er sagt, så har jeg enda tilgode å møte noen personer med epleform som ikke har fine ben..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...