Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hvilken størrelse må en på 1.70 bruke for å betegnes som slank av dere? Og en på 1.60?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 St 38 er slank i mitt hode.. Mindre enn det, så er du tynn.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 slank når du har innsvinget liv og bruker 36/38 i klær..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Kan være slank i 40 også, hvis du er 180 høy.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 nå var ikke 180 som var grunnlaget for slank i dette innlegget da..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 En på 170 bør vel bruke 38 eller 40. En på 160 36 eller 38 omtrent. Det er jo ikke akkurat noen skatpe grenser her.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 mener nå det går vel så mye på fremtoningen i kroppsfasong som hvilken størrelse en bruker..noen personer har skikkelig epleform og for mitt eget vedkommende skal disse være teeeeemmelig tynne for at jeg ville kategorisert dem som slanke...slanke forbinder jeg med sunn kropp med en fin definert midje, str.36-38
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Når du har en bmi mellom 22-24 vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Kan man ikke ha en sunn kropp hvis man har epleform?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 Jeg har BMI på 20. Men jeg ser ikke på meg selv som tynn. Men normal slank. Når jeg tenker tynn, så er det de som beina stikker ut på osv...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 tja, det kan jo diskuteres i det uendelige det da..iflg. forskning vises det at fett rundt magen er det farligste, epleform kan være arvelig..ja, sunn? klart en kan være sunn, men om du setter to like store personer ved siden av hverandre, hvorav en epleform og en pære (rent eksempel) hvem anser du som sunnest? Jeg vet ihvertfall hva jeg hadde svart..men når det er sagt, så har jeg enda tilgode å møte noen personer med epleform som ikke har fine ben..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå