Gå til innhold

Tydelig ikke populært!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen innbiller seg åpenbart at man kan fortsette med tenåringslivet sitt selv etter å ha fått barn.

Skrevet

alkohol og unger kan i langt mer kontrollerte former kombineres..hadde dette vært en strålende formiddag hvor en hadde tatt en pils på uterestauranten hadde jeg ikke hevet et øyebryn engang, men det er jo temmelig spesielt å ta med seg et lite barn ut blant berusede folk på den måten..???

Skrevet

Hvorfor er slike tilfeller akseptert i middelhavsområdene mens det her til lands brått blir barnemishandling??

Skrevet

Hva de gjør lenger sørpå, aner ikke jeg noe om. Det blir i tilfelle ikke noe bedre av det. Forresten er det ingen som har kalt det for "barnemishandling".

Skrevet

fordi det er slik samfunnet er lagt opp i norge..i middelhavsområdene ser de rart på deg om ungen legges i 7tiden..arbeidstidene der nede er lagt opp annerledes og "ettermiddagen" begynner ikke før kveldstid..vi hadde sikkert hatt det tilsvarende her om vi jobbet noen timer formiddag, hvilte på dagen jobba litt for deretter ta middagen sent..

Skrevet

Jo, jeg reagerer forsåvidt. Men vi gjør jo det samme i syden også med hele familien på tur og ut på middag om kvelden. Man er kanskje ikke synlig beruset, men noen flasker vin/øl blir det jo.

Skrevet

Jeg ser den :) men føler likevel det blir litt annerledes, nettopp pga drikkekultur her vs. i sydligere land....Jeg hadde ikke tatt babyen min med ut her, pga her er det helgefylla som gjelder, mens i "Syden" er det ikke slik. (Tatt i betraktning at man ikke reiser til steder som ungdom på fylletur reiser til, men tipper de fleste småbarnsfamilier ikke gjør det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...