Studine mevik Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Prøver å finne en rimelig og bra parkdress. Hadde egnetlig bestemt oss for hh men nå ble jeg plutselig i tvil. Det jeg tenker mest på er at de sikkert ikke kommer til å være så lenge ute av gangen i barnehagen. Poden er 14mnd og på hans avdeling er alle barna 1-2år. De er ikke så mye ute når det regner så regner med at det ikke blir lange turene av gangen når snøen kommer heller. Jeg har disse kriteriene: Ullfor som kan tas ut. Lett å bevege seg i Ekstra beskyttelse mot vann i rumpa og på knærne rimelig. Noen som kan hjelpe meg?
Babyønske �� Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Her lurer jeg på å prøve Reflex sin denne vinteren. Han skal ikke i barnehage, så da regner jeg med Reflex skal duge bra. Han har en Reima vår/høstdress som også kommer til å passe en stund utover. Denne har han fleece eller ull under når det er kaldt i været. Sikker på du vil ha ekstra beskyttelse på bak og knær(gummi?) Dette er ting som er med på å gjøre dressen stivere og tyngre å bevege seg i, spesielt for de minste. Det er mange dresser i dag som er så god i stoffet at de holder vannet godt ute uten ekstra forsterking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå