nick_342104 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Har fått tilbud om 2 jobber på ca 50 % +,- hver. Disse kan vanskelig kombineres da begge er mest dag og noe helg. Grunnen til at jeg er så i tvil om hvem jeg vil ha er: den ene er i hjembygda hvor vi bor, som jo er en fordel, men der blir jeg å jobbe alene. Her har jeg fått tilbud om fast jobb. Den andre er i byen(jobber der nå i sommerjobb, så er godt kjent),bare 15 min kjøring unna, men der er vi et helt miljø. Her har jeg fått tilbud om kontrakt fram til over jul,men med store sjanser for forlengelse. Langt fra drømmejobben(samme innhold i begge) men inntil jeg får mer kompetanse i det jeg vil jobbe med så er det greit. Vi skal se på et hus i morgen som vi kanskje ønsker å kjøpe, men da trenger jeg jo noe fast intekt å vise til. Huset er billig men trenger en del oppussing.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg ville nok tatt den faste jobben om innholdet var likt. For senere jobbsøking kan det være en fordel å vise til at du har jobbet selvstendig. Dersom det var en jobb du tenkte å bli i i mange år ville jeg nok foretrukket kollegaer, men for en periode tenker jeg det går greit. Fast inntekt er jo også en klar fordel når det gjelder å få lån.
nick_342104 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Tenkte på jeg også. I den andre så kan jeg helt sikkert få ekstravakter uansett og i den faste kan det bli tildels mye å gjøre innimellom. Så blir nok å gå for den ja. Skal gå gjennom vaktordningen i den faste i dag regner jeg med og i morgen på den andre så får ta en avgjørelse etter det. Takk for svar forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå