LadyLuck & Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Sitter her og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre i dag. Har måtte holde eldste hjemme fra bhg gr feber i går, og mye snørr i dag. Minste skulle jeg hatt hjemme uansett, da vi ikke har bhg plass til ham enda. Og da jeg sto opp i dag sa bare venstre kneet mitt "klikk" på en måte, nå klarer jeg ikke bøye det, og nesten ikke legge vekt på det. Har slitt med høyre kne i mange år, og når det låser seg på denne måten betyr det somoftest muskelavslappende og en mnd på krykker. Men kan jo ikke sitte her med en syk, og en turboplugg uten å kunne bevege meg... So what to do, gå til legen med foten, eller bare sitte her??? (alenemor, så ingen mann som kan steppe inn, eneste mulighet er min bror, som er MEGA hypokonder og neppe går i nærheten eldste)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Kommer du deg til legen da? med en fot som fungerer!?! Jeg ville ringt legekontoret å forklart situasjonen. Om du bor på en liten plass er det godt mulig de kan sende legen hjem til deg, det har jeg opplevd selv. Om du bor på et større sted kan det vel være at legevakta kan ta seg av deg, her er det værtfall alltid en lege som skal kunne kjøre hjem til folk om de ikke kommer seg noen vei f.eks alene med unger og ingen til å ta de eller gamle som ikke kommer seg ut. Spesielt når det ikke er noe man må på skaden for å ordne opp i!
LadyLuck & Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 ringte legevakten, de annbefalte meg å komme inn, så få evt vente til i kveld når ungene er sovne, og få min bror til å passe de da å reise innover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå