Gå til innhold

Har laga meg en blogg, vil dere ta en titt?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! Tror mange kjenner seg igjen der. Keep up the good work!=)

Skrevet

Helt super! Jeg er fan allerede! ler så jeg griner av talefeilen din! :o)

Skrevet

Litt småmorsomt, det skal du ha! Men jeg synes du er utrolig arrogant og respektløs overfor andres liv og helse når du formelig skryter av hvor morsomt det oppleves for deg bak rattet når du ikke ser en drit, tydeligvis! Håper inderlig du tar til fornuft og bruker de brillene du har fått beskjed om, når du ikke ser forskjell på unger, isskilt og trafikkontroller. Du gambler med andres liv som innsats, og det står det ikke mye respekt av.

Skrevet

Så kjeeekt:)) Det er kjempegøy å blogge, men har egentlig ikke peiling på hva jeg gjør.. Jeg er grønn i dataverdenen..:S

Skrevet

Ta det med ei klype salt, jeg er jo litt ironisk også da;)

Skrevet

Jeg har vært innom bloggen din før, og syns den er kjempebra. Jeg har lagt den i favoritter, og du har en fast leser i meg.

Ikke bry deg om hun surmaga anonyme over her, hun har tydeligvis ikke forstått ironien din og eier ikke humor.

Episoden på rema er favoritten min, jeg leser den om og om igjen og ser for meg synet. hahaha XD

Skrevet

Tusen takk for det, det var kjekt å lese:)

Surmaga eller ikke, alle har rett på sine meninger, og jeg respekterer den. Forstår jo hva hun mener, men situasjonen var nok ikke så alvorlig som det ser ut som:)

Skrevet

Jeg liker deg! :) Kommer til å titte innom bloggen flere ganger ja :)

Skrevet

Det var bra, du er hjertelig velkommen:))

Skrevet

Syns ikke denne jenta virker mye arrogant, hun er jo herlig morsom!

Har en fast leser i meg også, jeg kommer til å stikke innom ofte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...