peanut:) Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jenta mi på 3 år skal operere mandlene og har fått beskjed om at hun må være hjemme fra bhg i minst en uke etter operasjon. Noen som vet om jeg får permisjon disse dagene, eller om jeg må bruke sykt barn dagene? Jobber i kommunen...
blomstre Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Man må bruke sykt barn dager. Det er først fra dag 8 at man får pleiepenger.
3småtroll♥ Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Sønnen vår skal opperere mandler og polypper i oktober. Han skal opp på sykehuset til div blodprøver osv i september. Jeg jobber 50%, men selvfølgelig så er begge disse dagene på mine arbeidsdager.. Jeg vil jo helst vær med han begge gangene, men inser at det blir litt dumt, så mannen min får være med han på "blodprøvedagen" og jeg vil være med operasjonsdagen. Har også fått beskjed om at må være hjemme 1 uke etter opr. Selve operasjonsdagen (og dagen etter hvis vi ligger over) får jeg permisjon til. Nå jobber jeg i kommunen og vi har faktisk gode ordninger når det kommer til perm. men jeg tror det er vanlig å få perm til å være med barn på sykehuset. De andre dagene etter vi har kommet hjem blir jo å ta av sykt-barn-dagene. Jeg er på sykehuset med døtrene våre en gang i året, og jeg får perm til det også (med lønn)
☆Monkey Business☆ Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Datteren min fjernet mandlene, polyppene og satte inn dren i begge ørene i April, jeg fikk 14 dager permisjon med lønn. Jobber også i kommunen.
blomstre Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 ...ups, gikk vist glipp av den detaljen med at du jobbet i kommunen jeg... Så mitt svar gjalt privat uten ekstra ordninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå