Gå til innhold

Kjøpe TFK i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er det noen som vet om de selger TFK Joggster Twist i Sverige (Strømstad el)? Og om det evt er noe å spare på å reise dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke de vognene i sverige fikk jeg høre. Har heller ikke sett dem verken på svinesund eller i Strömstad. Vi var selv på jakt etter den vognen der.

Si i fra hvis du vil kjøpe brukt, vi har en veldig pent brukt som vi skal selge:) Den er fra Desember 08 i fargen sand:)

Skrevet

Ok! Takk for svar. Da får jeg kjøpe på Barnas Hus. Jeg har en i svart fra okt-2008 selv, men skal ha en til ny baby:-) Har hardbagen, så trenger bare sportsdelen. Tusen takk for tilbud om å kjøpe, men jeg tror jeg vil kjøpe ny....for ser at bremsen og hjulet foran blir litt "brukt" etterhvert:-) (mulig det er jeg som er litt dårlig på vedlikehold....)...men går for ny:-)

Skrevet

jaja ser absolutt den. Vi har brukt vognen veldig lite, så kan ikke se noe slitasje på den. Men jeg ser absolutt den at du ønsker ny vogn til baby:) Men som sagt så førte de ikke det merket når vi skulle ha. Men BH bruker ofte å ha noen gode tilbud, så man kan få de ganske billige hvis man bare sjekker litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...