Gjest Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 De siste 4-5 maskinene med hvite klær (40 og 60grader), har sikkert 5 plagg fått gulbrune flekker på seg. Og de går ikke bort. Har prøvd alt.. Byttet skyllemiddel/vaskemiddel/ikke brukt skyllemiddel/tomkjørt maskinen/vasket såpehylsteret osv. Skjønner ikke hvor flekkene kommer fra... Noen som har vært borti lignende?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 kaskje vannrørene dine som ruster..
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Det var min første tanke også, eller at det er veldig mye grums som har samlet seg i vannrørene. Mange kan jo få sånne rødbrune flekker i dusj/badekar hvor vann har ligget en stund.
2velskapte Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Har hendt her også, og da har jeg sjekket om maskinen har fått " i seg" noe som ruster, og har av og til funnet småspiker der faktisk.. så rust kan det jo fort være,
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 du har ikke vasket noen klær med olje eller tran på?? det setter kjempe stygge flekker. Går over etter ett par vask.
Gjest Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar! Vi ringte leverandøren som sa vi måtte kjøre en 90graders vask med en oppvasktablett (av alle ting) inni maskina. Denne ville løse opp eventuelle kalk og såperester ol. Vi har gjort dette nå, spent på neste hvitvask:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå