Gå til innhold

Noen med skolebarn her..???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har barn i barneskolen?

Lurte bare lit på når det er vanlig å begynne med dusjing etter gymmen?

 

Har en gutt på 7,5år(2.klasse) , syns de kan vente et års tid til jeg..uten at det skulle gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de begynt nå i 3.klasse med dusjing etter gym.

Vet ikke hva som er vanlig, men jeg syns det er bra at de får dusjet etter gym nå som de er 8-9 år.

 

Skrevet

Det er nok vanlig i 2 klasse;)

Jeg har mistet en del håndduker, sko og klær pga dette. Gutten var ikke moden nok til å ta vare på tingene sine.

Skrevet

Nei, kan se for meg at det blir mye tulling og fjasing.. :) Min 2. klassing går ikke til skolen alene enda engang... Det er det forsåvidt ingen i klassen som gjør.

Skrevet

Vi har en 2.klassing:) De skal ikke dusje etter gym enda i år.

Regner med at de kanskje starter med det i 3.kl?...

Skrevet

Her starter de med skifting til gym og dusjing etterpå i 3.klasse. Vil tro at grunnen til det er lite svetting og mye utegym, pluss at det tar tid når alle skal skifte (ikke alle er like flinke til å kle raskt av og på seg).

 

Kom innom på Skavlesiden BAM, vel, er koselig om det blir et større miljø der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...