Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hei! Er det noen som har barn i barneskolen? Lurte bare lit på når det er vanlig å begynne med dusjing etter gymmen? Har en gutt på 7,5år(2.klasse) , syns de kan vente et års tid til jeg..uten at det skulle gjøre noe?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Her har de begynt nå i 3.klasse med dusjing etter gym. Vet ikke hva som er vanlig, men jeg syns det er bra at de får dusjet etter gym nå som de er 8-9 år.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Det er nok vanlig i 2 klasse;) Jeg har mistet en del håndduker, sko og klær pga dette. Gutten var ikke moden nok til å ta vare på tingene sine.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Nei, kan se for meg at det blir mye tulling og fjasing.. Min 2. klassing går ikke til skolen alene enda engang... Det er det forsåvidt ingen i klassen som gjør.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Vi har en 2.klassing:) De skal ikke dusje etter gym enda i år. Regner med at de kanskje starter med det i 3.kl?...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Her starter de med skifting til gym og dusjing etterpå i 3.klasse. Vil tro at grunnen til det er lite svetting og mye utegym, pluss at det tar tid når alle skal skifte (ikke alle er like flinke til å kle raskt av og på seg). Kom innom på Skavlesiden BAM, vel, er koselig om det blir et større miljø der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå