Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Uff, står midt oppi flytting, skal vaske ut av huset denne uka, vaskejenta mi dro tilbake til Polen, og jeg hadde SA i natt (tidlig i svangerskapet). Fortsatt vondt, særlig i hjertet mitt. Nå sitter jeg bare har og klarer ikke å ta meg til noen ting. Snufs. Trøst mottas med takk...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 This too shall pass.. Et fint engelsk uttrykk som du kan tenke på Det er nok veldig trist å glede seg over en graviditet, for så å miste. Trøsten er at SA skjer fordi fosteret ikke er levedyktig. Noe var galt med det. Da er det sikkert bedre å miste før enn senere, når du virkelig har knyttet deg til det. Du kommer nok til å oppleve gleden av et barn, som er friskt, senere:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Aner ikke hva jeg skal si, men sender deg en stoooor klem!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk, begge to. Nå logger jeg av for denne gang, og håper det ikke er lenge til jeg igjen sitter her med nytt håp i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå