Gå til innhold

Hvordan leverer dere i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hjelper til med avkledning, finner matboksen og følger barna inn til bordet. Blir til de har funnet maten og fått kontakt med voksen.

Er ikke veldig fornøyd med bhg, synes det er for masse bråk, for lite voksne, for liten plass (de herjer rundt de som spiser) og for mange barn. De voksne tar heller ikke imot og har lite tid til å høre på beskjeder og ta seg godt av den/de som kommer.

Så liker å se at barna finner seg til rette. Det virker som barna trives i bhg, men nå har de akkurat hatt ferie, så jeg er ekstra på vakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hjelper henne av med yttertøy og tar på tøfler. Hvis en voksen kommer ut i gangen og tar i mot så sier jeg hadet i gangen og går. Hvis ingen kommer ut i gangen så er det som regel enten fordi de sitter og spiser (da følger jeg henne til bordet) eller fordi jeg leverer sent og de allerede er i gang med en aktivitet eller samling.

Skrevet

Jeg gjør det som deg moota. Mest fordi det virker som om det er sånn alle gjør det på avdelingen (eller kanskje hele barnehagen?). Men de ansatte tar i mot oss på gangen og har greit med tid :)

Skrevet

Jeg hjelper også med å kle av. Som regel kommer en ut og møter yngste. Eldste følger jeg rett inn. Er veldig fornøyd med barnehagen og de voksne. Idag sa minste; tror du X spør hvor er jeg hen idag? Viser at de merker at de voksne bryr seg om dem.

Under måltidene er det rolig stemning, ingen får løpe rundt, men de som har spist frokost får holde på med en rolig aktvitet.

Skrevet

Jeg kler av henne, henger tøy på plass og setter matboksen i skapet, og vasker hendene hennes. Så kommer det en voksen og ønsker velkommen og tar imot henne.

Er veldig fornøyd til nå, men vi har jo akkurat starta.

Skrevet

Jeg hjelper til me avkledningen og følger de til spisebordet. Ser til at de har begynt å spise litt,snakker me ansatte mm. Når jeg skal dra vill de vinke i vinduet så da gjør vi d:) koselig avskjed.

Jeg er veldig fornøyd me barnehagen t mine barn,fikk flyttet minstemann dit også. Å vist jeg er missfornøyd så sier jeg d hehe. De veit jeg snakker rett fra levvera. Jobber i barnehage selv.

Skrevet

Har en på storeavdelingen. han hjelper jeg ed klærne, finner inneskoene, krysser han inn, snakker to ord med den voksne på gangen (det er alltid en voksen som tar imot barna på gangen) så velger han at jegenten følger han inn og sier ha det bra der, eller han vinker til meg fra vindu i gangen.

Hun på lilleavdelingen. Gjør jeg også på følgende måte i gangen, men følger henne så inn på avdelingen og ser at hun finner seg til rette før jeg sier hadet bra.

Veldig fornøygd med barnehagen og måten vi gjør det på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er somregel manne min som leverer Men jeg prøver komme før 8-8.30 slik att de får en fin start på dagen. Hjelper med klærne finner frem innesko. Har somregel spist frokost hjemme. De løper somregel inn selv. Jeg går etter bare sier hadet eller bare hilser på en ansatt om jeg ikke har sett en før. De vil helst jeg skal gå snartest=0) de syntes det er stas vinke fra vinduet =0) Begge jentene stortrives. Har mange gode venninner og venner der så kos se =0)

Skrevet

Jeg hjelper av med ytterklær og legger matboksen i en kasse. Det er alltid en voksen i gangen og tar oss i mot. Som regel får jeg en hadekos også kan jeg dra innen 5 min. Veldig fornøyd med den ordninga assa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...