Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Huff,sitter med klump i magen hver morra etter å ha levert eldste jenta på skolen. Ho er egentlig super flink til å stelle seg og gjør seg klar. Problemet er at ho har såååå god tid,og skjønner ikke helt at vi må skynde oss for å rekke skolen. Så selv om vi i utgangspunktet har god tid,så ender jeg alltid opp med å måtte mase på ho,og ho begynner å grine. Det er 1.klasse,og siden jeg var hjemmeværende i fjor,hadde vi god tid de dagene ho gikk i barnehagen. Åssen har dere andre det på morran før skolen starter må dere også mase barna avgårde? Det er så vondt å starte dagen slik,og jeg føler meg som verdens verste mor. Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Legg en plan sammen om hvordan morgenen skal se ut, gjerne lag et skjema. Kutt ut tv titting hvis det er en del av morgenen hos dere, hjelper mye, for det er distraksjon på sitt beste. Hvis hun begynner å tulle så vis til skjemaet og at dere ble enige om at sånn skulle det være.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Høres ut som en god plan. Tv-tittting har vi allerede kuttet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå