Gå til innhold

Influensa/lungebetennelse og gravid i uke 6


Lillefisk

Anbefalte innlegg

Off nå er jeg også blitt litt bekymra. Ble skikkelig syk på søndag med alle symptomer på influensa...faktisk først nå jeg tenker på svineinfluensa men håper for all del det ikke er det...er ikke den epedemien over omtrent??

 

Uansett så er det vel ikke så bra å være så syk når man bærer på ei lita reke, tenker jo at kroppen har nok med en av delene og hvis jeg ble syk og kroppen må konsentrere seg om det så går det ut over reka? off, håper alt er bra der inne. Skal til legen idag kvart på 11 men føler liksom ikke at de kan finne ut om den lille har det bra så tidlig. Er 5+5 idag....

 

Tror det har utviklet seg til lungebetennelse nå...så da må jeg vel ha en spesial-antibiotika for gravide??

 

Noen som har fått/sett på ul friske unger etter å ha være skikkelig syk i begynnelsen av svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde influensa i´tidlig i forrige svangerskap. Hold feberen nede med paracet, uner 39, og drikk masse vann. Sa går det bra! Det er to ting du skla passe deg for: overoppheting (feber) og for lite væske. IKKE ta ibux, kun paracet. Det er det gravide kan ta. god bedring!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk- føler meg tryggere nå. Har dessuten vært til legen og fått konstantert kraftig luftveisinfeksjon og skal gå på penicillini 1 uke. Spurte om sykdommen og kuren ville ha noe å si for den lille men han sa at jeg ikke trengte bekymre meg at det hadde ingenting å si sålenge jeg ikke hadde veldig høy feber. Så da vet jeg det :-) Eneste kjipe er jo at jeg allerede nå føler meg trøtt, svimmel, vondt i ryggen og småkvalm men vet ikke om det er sykdommen eller graviditeten...så når jeg er frisk og kuren er over...da er det vel noen av disse som henger igjen vil jeg tro..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...