Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg har enda ikke fått tante rød, skulle hatt en uke siden, og fikk svak positivt for 2 uker siden.. Men siden det kun blenda hvite negative tester... Børj eg gta en blodprøve hos legen eller er det tull, siden testene skal jo være 99% sikre etter mensen skulle ha kommet.. altså negativbetyr negativ da..?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Det kan hende det er for tidlig til at det er positivt resultat. Om du kjøper deg et uringlass, så kan du levere morgenurinprøve hos legen fredag morgen og spørre om de kan ta graviditetstest der. Si at mensen har uteblitt og at du mistenker å være gravid...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Har egentlig fått time idag, men føler at det ikke er noe poeng siden alle negtive testene hjemme..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Det er mulig det er for tidlig enda, så hadde ventet noen dager om jeg var deg:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Oki.. synes det er rart jeg fikk positivt for to uker siden..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå