Gå til innhold

Andre som savner TORO WRAPS - GREEK????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner kaldrørt rømme-pepper saus med hvitløk og eple, kan dere legge inn ett godt ord for den og i samme slengen ;-)

Skrevet

Jeg savner Toro Fajitas med de tørka lefsene som du måtte fukte i vann før de ble stekt i aluminium i ovn :-) Det var godt det!

Skrevet

Eeeehhh, dere etterspør en pulvermiks som i hovedsak består av smaksforsterkere og e-stoffer og en liten dæsj urter!!

Hvis du hadde brukt like mye tid på å lære deg å lage denne retten fra scratch, som du bruker på å mase på Toro, så ville verden vært et bedre sted....

Skrevet

Jeg savner Toro Wraps TexMex jeg, pleide å ha den hver fredag i studenttida :)

Skrevet

Stått opp med feil bein eller? Ikke alle har tid til å lage alt fra bunn, det finnes mødre som jobber her og.

Skrevet

Kunne ikke sakt det bedre selv!

Du kan lett lage noe sånt selv, er det tsatziki? Har aldri smakt den fordi jeg bruker aldri halvfabrikat.

Skrevet

Det tar like lang tid å hive noe krydder i litt rømme som det tar å lage posedip!

Jobbe gjør vi alle men kan da lage mat uansett!

Skrevet

Jeg trodde de fleste oppegående mennesker var ferdig med Toro-poser.

Tenk at jeg kan lage enkle retter fra bunnen av, selv om jeg har vært på jobb. Utrolig begavet...

Skrevet

Herregud så snørrhovne de fleste her inne på forumet er..

"Jeg trodde de fleste oppegående mennesker var ferdig med Toro-poser."

Altså, Toro hadde ikke hatt hundrevis av produkter i butikkhyllene hvis de fleste oppegående mennesker lagde alt fra scratch. Du skjønner, de som ikke er så oppegående får ofte hjelp av noen som er det.

Jeg synes Toro's produkter er kjempegode! Såklart kan jeg følge en oppskrift og lage maten selv, men mange ganger gidder jeg faktisk ikke. Slik som de fleste her i Norge.

Skrevet

Synd at du ikke har lest ingredienslista på en toro-pose. Mesteparten av innholdet består av fyllmasse (stivelse, fett, osv) og smaksforsterkere (glutamater og ulike e-stoffer). Deilig å tenke på at vi tilfører kroppen vår dette. Og du mener Toro er oppgående når det gjelder matlaging? De tenker kun profitt. Bruk billigst mulige råvarer, da tjener de mest.

Det beste man kan gjøre for kroppen sin er å lage mat av gode, ferske råvarer. Dermed får man ingen kunstige stoffer i kroppen, samtidig som at mer av næringstoffene i maten er bevart.

Det at du ikke gidder å følge en oppskrift, tyder på at du ikke har prøvd det nok. Fordi når man har fulgt en oppskrift noen ganger, så kan man lage retten utenat (magisk!). Og, vips, så er skikkelig mat like lettvint som pose-gørr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...