Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Han er negativ til alt... har ikke sagt en fin ting om at vi skal ha barn... bare snakker om at vi må bo i en hytte uten vann og strøm for vi kommer til å gå personlig konk... han skal bestemme navn og vogn og stelle bord... og prøvd seg på at vi skal ha volvo sin utgave av britax til bilstol.... at han er så negativ har gjort at jeg begynner å bli deprimert... er i uke 9... noen ganger føler jeg så liten glede at jeg tenker på abort... han sier å at jeg bare skylder på at jeg er trøtt fordi jeg er gravid...
Arb.ledig husmor Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Var graviditeten planlagt, eller? Om den var planlagt, så er det veldig dårlig holdning fra din samboers side. Et barn har 2 foreldre (som oftest) og da må begge være delaktige til det som skal skje.. Han får kanskje mer følelser når han ser magen vokse, og får se den lille på ul? Foreløpig er det jo bare du som merker den lille på godt og vondt.. Å være trøtt på grunn av graviditet er fullt mulig, jeg var trøtt i 9 mnd (
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 nei det var ikke planlagt... jeg har en på 3 fra før. jeg leier en leilighet til 6000, men den er 60kvm så vi må flytte... jeg har ikke jobb eller bil lappen. han er 21 og jeg er 22.. han har akkurat fått fagbrev, og kontraktslutt der han jobba... har ikke fått seg ny jobb... han sier ting som at vi kommer til å sulte ihjel og fryse ihjel pga vi ikke har penger... at han ikke vil leve på staten.... men søker ikke jobber... veit ikke hva jeg skal gjøre... dette er mitt andre barn, vil kose meg med svangerskapet.... da dette sikkert blir det siste.......
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Du burde virkelig ta dette opp med samboeren din og snakke om hva du forventer og ønsker av ham! Slik kan du virkelig ikke ha det. Jeg synes virkelig han er (ynskyld at jeg sier det), en tosk viss han skylder på at du er trøtt pga graviditeten i steden for og ta dette seriøst! Selv om man er gravid og har hormoner opp til taket betyr det ikke at det er uekte det man føler og tenker! Huff stakkars deg, håper det ordner seg! Klem
Arb.ledig husmor Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Må dere flytte, eller vil du det bare fordi du vil ha noe større? Vi har et vennepar med 2 barn, 1 og 4 år, og de bor på 56kvm, og har det veldig fint. Om dere kan klare dere med 60kvm, så ville jeg prøvd med det en stund før jeg ville flyttet. Kanskje fått jobb og annet til å klaffe først? Kanskje du kan få deg en liten jobb, og tjene inn litt penger til du skal være hjemme i permisjon? Håper det ordner seg...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 han dro i sta, ville ikke snakke om det, så dro hjem til foreldra sine der han fortsatt har gutterommet sitt og a dullemor....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 han har ikke kommet hjem... er hos foreldra sine enda... ikke ringt og ikke sendt mld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå