Gå til innhold

Noen snille damer som har extra med pergotime som vil selge meg litt ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Er veldig seriøs og forhåndsbet eller oppkrav...

dette ville hjulpet meg masse i en vanskelig situasjon ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig kjipt når det er manko på pergo. Skulle tro legene var klar over dette, og hadde andre preparater de kunne skrive ut istedet. Hjelper ikke så mye med resepter når medikamentet ikke er å få tak i...

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men tenkte jeg kunne tipse deg om noe som heter Vitex, om du ikke har prøvd det allerede da såklart.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=408884

Ifølge denne tråden er dette rett og slett et vidundermiddel, og jeg har bestilt det selv, itilfelle det ikke klaffet for meg denne mnd.

Lykke til! Håper alt ordner seg for deg :)

Skrevet

tusen takk :)

Men får jeg bestillt witex uten resept ?? gjennom nettet ??

takk for svar :)

Skrevet

finnes det forskjellige vitex eller er det den ene de har på den danske nettapoteket ??

Skrevet

Det er flere merker som fører Vitex, men det skal være det samme innholdet. Det går også an å få tak i på norske helsekoster, men såvidt jeg har forstått så er det kun 20 mg i de å få her i Norge, og 400 mg i de fra Danmark. Jeg bestilte fra Danmark jeg. Vil jo ha skikkelige saker når jeg først skal prøve ;)

Har ihvertfall skikkelig troen på den etter å ha lest den tråden der vi kan se at spiren satt hos så og si alle etter å ha begynt å ta Vitex.

Skrevet

Jeg har en pakke... Kan du ikke sende meg en PM, så kan vi snakkes :D

Skrevet

åhh tusen tusen takk .. har sendt deg personlig mld , kan du se om du har fått den ? har skrevet e-mailadr mi ... :) Kan du sende meg en mail ? takk takk :) superglad nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...