Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 uff, har fått et så ufordragelig symptom på graviditeten. Har fått masse kviser i ansiktet og det er så sjenerende når de er så store. Har vanlgvis et par kviser her og der, men ikke så store som de er nå og så mangen og hvor de er og.... Er ekstremt nå om dagen og er 4 mnd på vei.... BLÆH.....!!!!! godt å bare tømme frustrasjonen bitte litte granne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå