Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg ammer min sønn på 10 mnd, ammer også 3 ganger om natten. Han skal begynne i bhg om 1 mnd og jeg tenkte å slutte å amme. Man tingen er den at jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg bare slutte helt å amme han? eller bør det skje gradvis? Han tar verken flaske, tutekopp eller smokk. Han drikker fra vanlig glass de gangen jeg ikke ammer. Også vil jeg få han til å sove hele natten, hvordan skal jeg få det til? Noen tips og råd til en sliten alenemor til 2?!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Han trenger ikke tutekopp eller flaske hvis han drikker fra vanlig glass. Kutt tvert. Blir litt vræling første uka, men man må bare holde ut. Ingen mer service på natta, de skjønner greia ganske fort som regel. Bare pass på at han får spist nok mat før han legger seg så du vet at han ikke våkner fordi han er sulten.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Ok, takk for svar=) Men hva skal jeg gjøre når han våkner om natten? jeg vet han hyler og skriker leeenge hvis han ikke får pupp, skal jeg ta han opp, eller bare la han ligge i sengen og stryke på han? Mitt første barn sov gjennom hele natten fra hun var 3 mnd så har ikke vært igjennom dette før, og har ingen peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå