Martin+Mamma Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hadde troll dress til gutten min når han var året. Syns den var kjempe bra. Han har vokst ut av alle klærne sine,er 3,5 nå, så må ha ny parkdress og vinterdress. Tenkte på å gå for troll igjen, siden de er flere lag. Bare tar ut ulldressen inni nå på høsten. 2 i 1 :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg bruker også trolldress til jenta mi. Er kjempefornøyd med den dressen:-)
The Bad Gal Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg har akkurat kjøpt Troll-dress til minsta mi(ikke uttagbart for), og to-delt Troll til storesøster. Storesøster skal få en dress også, men har ikke begynt å se etter det enda da, så vet ikke merke. Har hatt Reima til storesøster frem til nå og er egentlig fornøyd med det, men tenkte kanskje teste Isbjörn(svensk merke) i år, siden Reima er litt vid, virka som den hemma bevegelsene litt ifjor.(da var hun 2 år)
The Bad Gal Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Forresten, på Tweens på Norwegian outlet i Vestby(utenfor Oslo) har de Troll til kjempegode priser, om noen er på jakt etter Troll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå