Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jeg lurer på hva dere mener er den "akseptable" aldersforskjellen mellom et par der jenta er eldst? :-) Ingen tvil om at forhold der mannen er eldst er mer akseptert i samfunnet, men jeg mener at t.o.m i slike forhold er det en grense. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 For meg kan det være 100 år uten jeg bryr meg.. Folk får leve sine egne liv.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg synes kanskje at jenta ikke bør være mer enn 10 år eldre enn gutten og at en mann ikke bør være eldre enn 15 år enn jenta.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Hvorfor forskjell mellom kvinner og menn??????????
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Kjæresten min er 25 år eldre enn meg. Er selvfølgelig noen som må kommentere det, men stort sett er andre positive til det. Lurer på hvilke reaksjoner det ville blitt dersom jeg var 25 år eldre enn han....??
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg gir blaffen i hva slags aldersforskjell andre har - men for meg personlig, er det uaktuelt å involvere meg med en mann som er noe mer enn et par år yngre enn meg... Kanskje det endrer seg med alderen?? Er midt i 20-årene... Verdens beste er 5 år eldre enn meg <3 Tenker at en mann som er mer enn ti år eldre enn meg, blir for gammel.. Men det gjelder meg.. hva andre gjør, er jeg som sagt revnende likegyldig til - så sant begge er voksne!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Man hører om gutter på 20år som er med kvinner på 35år. Men man hører ikke om menn på 35år er med kvinner på 50år. Alderforskjellen er den samme. Så konklusjonen her er at alderforskjellen er ikke så viktig, men kroppen til en kvinne har mye å si. Så når mannen når 30-årene vil han ha noe yngre kjøtt å daske på.
Lille-Pernille Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Kjærligheten har ingen alder. MEN min svigermor hadde nok ikke regnet med at manen hennes som var 30 år eldre skulle bli hennes pleiepasient 30 år etter at de giftet seg. Og da var hun "heldig" som bare måtte pleie han hjemme i to år før han pga elendig almenntilstand måtte på sykehjem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå