Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Noen som har gjort et kupp eller et dårlig kjøp på Finn? Nysjerrig bare? Samt kjeder meg!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Jeg fikk kjøpt to pent brukte Reimdresser, mange votter, to sett regntøy og masse pent brukt ulltøy til 1000,- da var jeg fornøyd. Samt en stor kasse med superpent tøy til 500,- Så har jeg også kjøpt klær om bare har havnet i søpla da....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Kjøpte en helt ny barnevogn på Finn fordi dama hadde ombestemt seg. Til nesten halve prisen. Fornøyd jeg da, det var et kupp! Har kjøpt SIMO vogn på Finn, men den brakk(!) understellet på, så den var jeg ikke fornøyd med. Hadde ikke kjøpt SIMO igjen, men det er vel ikke Finn sin skyld da. Har også fått meg chinchillaer via Finn, gratis med bur og det hele. Veldig fornøyd med de ja. Nydelige gutter.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Kjøpt emmajunga duo vong kun brukt i 1 år betalte 1500 kr for vogna. Vogna ser helt ny. Har sjekket prisen på ny vogn den ligger på ca 8000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå