Gå til innhold

Når legger dine unger seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine 3 "små" er snart 5 år, snart 7 år og nettopp fylt 9 år. Prøver å ha minstemor i seng til 19.30 i ukedagene, midtersten til 20 i ukedagene og eldste til kl. 20.30 i ukedagene. Er alene med dem i en periode nå (pappaen pendler, og er bare hjemme ca 1 uke i mnd). Tenkte at i ukene måtte jeg være ganske streng på dette sånn at jeg får litt kveld. Men så har jeg hørt andre på 9 år som får være oppe til kl. 21, og eldstemann syns jo selvfølgelig jeg er streng!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kanskje litt streng med eldste, ellers er det vel ok?

Minste to hos meg legger seg 7- halv 8. De er 1 og 3 år. Litt avhengig av dupper og om de er trøtt og trist. Eldste på 7 legger seg ca halv 9, noen ganger litt før.

Skrevet

Vår på snart ni (jeg er sammen med pappan) legger seg klokken 8 på hverdager..

Skrevet

babyen legger seg klokken 20, og 4 åringen skal egentlig legge seg da hun også, men det blir ofte 21 før hun får lagt seg

Skrevet

Halv 8 med mitt gull på 10 mnd.

Skrevet

Er sammen med pappaen jeg også, men akkurat nå pendler han. Føler jeg trenger de timene for meg selv om kvelden, for å få ordna ting og hente meg litt inn før jeg kryper til sengs. Men får se det litt an utover høsten/vinteren. Idag sa han faktisk at han var trøtt 20.15, så da kan jeg trøste meg selv med at jeg ikke bare er streng og teit........

Skrevet

Min lille legger seg kl 19 å sover til ca 8:)

Snart 6 mnd..

Skrevet

minsten på 5 legger seg senest 1930... størstemann på 9 skal være i seng senest 2030.. uavhenig av hva de andre foreldrene gjør.. :) i helgene derimot.da er jeg ikke så streng med størstemann,da er han gjerne opp like lenge som meg :))

Skrevet

Har slitt veldig i sommer med å legge lillegull på nå 10mnd. Hun har ikke vært trøtt før 21(noen dager enda seinere), men nå den siste uken har det snudd seg:) Nå sovner hun 20. Vet mange synes det er sent men jeg føler for å følge hennes naturlige rytme. Hun har altid sovet hele natten igjennom, våkner ikke før mellom 8 og 9:) Våkner hun før det sutrer hun så da må jeg ta fram puppen og kose litt så sover vi til hun våkner igjen og da er hun blid som ei sol:)

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som legger han til kl. 20.30 :-) De får som regel være litt lenger oppe i helgene alle sammen, men ikke like lenge som meg, må ha bittelitt tid for meg selv :-)

Skrevet

Jeg har ei jente på 20 mnd. og hun legger seg kl. 18.30 men senest kl. 19.00.

Hører ikke et pip i løpet av natten og hun kan godt finne på å sove til kl. 10-11 dagen etter hvis ikke jeg vekker henne. Sover minimum 2 timer i løpet av dagen også.

Hun har alltid vært sånn og føler vi har vært heldige i forhold til soving.

Håper det holder seg og at hun ikke bare ligger til lading for å være våken de neste 5 årene. Hehe :)

Skrevet

Vel lille pia på 3 mnd legger seg kl 1900 og er en gang opp for å få pupp ca 2300 tiden sover da til morgen 7-8 tiden. begynte med det da hun var litt over 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...