Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hva er best?er sterilisatorer helt å stole på?Altså blir flaskene helt rene?? jeg koker på gammeldags måten, men synes det tar så lang tid med først vasking med zalo og deretter koke...i tillegg dupper enden på flaskene opp slik at jeg må stå å rulle dem hele tiden slik at HELE flaska blir kokt...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 De sier jo at det blir sterilt viss du bruker steralisator, så da må man vel bare stole på det. Men du må jo fremdeles vaske flaskene og tyttene i zalo før du steriliserer dem.. Men tidsbesparende er det
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 okei, jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner som har brukt sterilisator så derfor må jeg bare spørre dere her inne:)kanskje man skal gå til innkjøp av det da...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ma må jo fortsatt vaske flaskene da.. Jeg bruker sterilisator, og elsker den! Tar så mye kortere tid, og jeg stoler på den. Sparer tid og krefter.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 ellers kan du kjøre flskene på 70 grader i oppvaskmaskinen... og koke smokkene til flaskene...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 hvilken sterilisator er best da?ser det er mange forskjellige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå